⦁ Καταχωρούμε τον αριθμό γνωμάτευσης (barcode στο επάνω μέρος της γνωμάτευσης)
⦁ Τσεκάρουμε το προϊόν στα κουτάκι
⦁ Κάνουμε ανάκτηση (κάνουμε κλίκ πάνω στην επιλογή «ανάκτηση»)
⦁ Πατάμε το μολυβάκι που εμφανίζεται τέρμα δεξιά στην σειρά του προϊόντος , ώστε να ανοίξουν τα κουτάκια για να καταχωρήσουμε το προϊόν με το όνομα της εταιρείας. Η αναζήτηση γίνεται όπως πρίν. Ή σκανάρουμε το barcode, ή το αναζητάμε μέσα με την εμπορική ονομασία.
⦁ Ξαναπατάμε το μολυβάκι για να καταχωρήσουμε το σωστό ΦΠΑ
⦁ Τσεκάρουμε αν η ποσότητα είναι σωστή, και όλα τα άλλα στοιχεία. Για κάθε καταχώρηση ή αλλαγή, πατάμε το μολυβάκι
⦁ Όταν τελειώσουμε το κάθε προϊόν, στο τέλος της σειράς υπάρχουν δύο σύμβολα. Ένα ΤΣΕΚ και ένα Χ. Πατάμε το ΤΣΕΚ (√).
⦁ Αν έχουμε άλλο προϊόν, ξεκινάμε πάλι από το βήμα 2 έως 7.
⦁ Όταν περάσουμε όλα τα προϊόντα και τελειώσουμε με την γνωμάτευση, τότε πάμε εντελώς πάνω αριστερά, όπου έχει ένα εικονίδιο δισκέτας και το πατάμε, για να αποθηκεύσουμε την γνωμάτευση. Εμφανίζεται μήνυμα με την επιλογή αποθήκευση και «ΕΚΤΥΠΩΣΗ». Επιλέγετε εκτύπωση.
ΠΡΟΣΟΧΗ :
⦁ Ελέγχετε πάντα, αν κατά την εκτύπωση, καταχωρήθηκαν πράγματι τα προϊόντα που είχατε επιλέξει
⦁ Μη ξεχνάτε να καταχωρείτε την σωστή ποσότητα και ΦΠΑ
⦁ Όταν ξεκινάτε την ανάκτηση προϊόντων, να ΤΣΕΚΆΡΕΤΕ και να κάνετε ΑΝΑΚΤΗΣΗ σε κάθε ένα προϊόν ξεχωριστά. Μόνο τότε θα εμφανίζεται σωστά το προειδοποιητικό μήνυμα για το πότε έχει ξαναπάρει προϊόντα ο ασφαλισμένος. Αν τα τσεκάρετε όλα μαζί, τότε εμφανίζετε προειδοποιητικό μήνυμα μόνο για το πρώτο προϊόν από όσα τσεκάρετε, και όχι για όλα
⦁ Η «ΜΕΤΑΒΟΛΗ» δεν υπάρχει πλέον. Υπάρχει στη θέση της η «ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ».
ΒΟΗΘΗΤΙΚΕΣ / ΣΥΝΤΟΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΔΑΠΥ, ΚΑΙ ΤΟΝ ΝΕΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗΣ ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΕΩΝ
Κατηγορία: Ανακοινώσεις
Tagged under